Řecko

09.02.2020

Řecko den první 

Tak jak to v životě chodí... Vše plyne a čas v Thajsku uplynul a my jsme na cestě do Řecka. Pro mě opět něco nového. Let byl pohodvej, nato že místa pro nohy moc nebylo, tak jsem byl víc v pohodě než minule. Kolena ani zadek mě po těch cca 11 hodinách nebolely. Takže paráda... Jíťa si zjistila jak se metrem dostat k ubytku. Což maximálně oceňuji. Tentokrát jsme se ale rozdělili. Ona je ubytovna jinde protože za ní po měsíci přiletí přítel a já teď budu chvíli fungovat sám. Jsem na to moc zvědav. Přístupy nás obou jsou v ledasčem jiné. A tak Jíťa vystupuje o zastávku dřív a já ještě pokračuji.Metor z letiště jelo opravdu hodně pomalu. Ale bylo krásné, nové a čisté. Přesný opak toho do čeho jsme nastoupili potom. Vše posprejovane a takové hodně použité. Pro mě velká a nečekaná změna. OK moje zastávek! Tak šup ven a hledat hotel Zorbas. Hmm... Jde to blbě když jste zvyklí na GPS a mapy a signál, který jsem neměl a nestáhl jsem si offline mapy. Joo nemilé. Zkusím režim letadlo a třeba se to pak chytne. Hmm... nic. Tak restart. Také nic. Dobře, prostě půjdu a ono to snad naskočí. Taky že jo. Ale příště už jen s offline mapou! Měl jsem štěstí, že zastávka metra byla jen blok od mého hotelu, takže pohoda. S pánem na recepci který zrovna volal jsem se nějak domluvil a pokoj s šesti posletelemi byl hned naproti němu. Hmm... Že bych tu byl sám?No uvidíme. Pokoj pěkný, čistý, klima kterou jsem zapnul a začal topit. Venku kolem 6 stupňů trochu změna oproti těm třicítkam. Jo a je tu i koupelna takže paráda! (myšleno součástí pokoje). Tak ne, nebudu tu sám. Dorazili dva nejspíš číňani. Ale jsou v klidu tak snad to bude ok. Ptám se pána na klíče od pokoje. Ty nepotřebujete jsem tu já, takže v pohodě... Noo dobrá 😄Je kolem 3h jdu se tedy podívat po okolí. Mám zvláštní pocit. Jako bych byl v Brně na Cejlu. V Thajsku jsem se cítil rozhodně bezpečněji. Je tu hodně bezdomovců. Ani ne bordel ale ani čisto. Co je ale dokonalé jsou kavárny a uuuzasne pekárny / cukrárny. Tak to můžu! I kdyby tu člověk byl jen na suchém "rohlíku" za půl eura, tak to půjde. 😄Dnes to nebudu nějak hrotit, jsem celkem utahanej a tak se vracím zpátky a nechám to na zítra. Přece jen mi zůstává krásný pocit jak to bylo v Thajsku super a už se mi stýská. 

Jitka Slámová & Tomáš Spálovský
Všechna práva vyhrazena 2020
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky